Tisdag!



Idag mår jag lite bättre, kroppen är inte 100% men det går iaf åt rätt håll! Eftersom jag har både ett möte imorgon på förmiddagen och sen jobb mot kvällen så ska jag vila idag (igen). Planen är att titta på CSI, har kvar två avsnitt på säsgon 1, efter det ska jag se om jag hittar någon bok att läsa, har redan hunnit läsa en idag.

Utöver att vila borde jag verkligen dra igång en tvättmaskin och ordna med sängkläder i gästrummet, I ska sova hos oss Måndag -> Tisdag, det är lika bra att få det gjort för annars kommer jag glömma bort det och få skynda mig att åtgärda det på Måndag.

Jag borde också börja fila på en ny blogg och en ny design, jag önskar verkligen att jag skulle tycka att det är roligt att hålla på med det för då skulle jag ha haft en ny blogg för 2v sedan, men det kommer komma och jag kommer maila ut adressen till de som bett om det tidigare. Om jag upptäcker att jag är för kass på att göra en ny en så kanske jag helt enkelt lägger lösenord på denna, kan också fungera!

Nog med funderingar, jag ska gå och mysa med familjen innan en av oss försvinner tillbaka till jobbet.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0