En härlig Lördag!



Igår var en underbar dag, jag och K fotade MASSOR av bilder så nu har jag att förgylla bloggen med bra länge! :) Svärmor kom och hämtade oss just innan 13.00 och vädret var bra, solen sken och ute hos dem så var det kanon! Jag drog ganska snabbt fram kameran och krälade runt på gräsmattan för att fota en massa blommor och bin.



Innan vi åkte dit hade jag handlat på Hemköp, de hade riktigt fina jordgubbar där så jag köpte med mig lite så att vi skulle kunna fika. Svärföräldrarna var riktigt begistrade så svärfar drog in till byn för att handla glass! När han kom tillbaka så blev det jordgubbar, vaniljglass och grädde i solen, det var GOTT SOM TUSAN!


K ser ut som ett fall för Criminal Minds & jag är det ovetande offret!

Sen spelade vi kubb, jag spelade första matchen mot K, det tog mig 8 kast så hade jag vunnit, vad i hela friden hände med mig? Det var som att jag inte kunde missa utöver två som åkte lite överallt! Match nummer två blev mot svärmor och även där lyckades jag vinna *glad* så då spelade K mot henne också och han lyckades vinna och fick tillbaka sitt leende (han är en dålig förlorare) och sist men inte minst så blev det en match med mig och K mot svärmor - vi vann ;)


Jag sitter och myser innan maten, den var värd att vänta på ;)



Svärfar bjöd på en middag av Guds nåde, det var så gott att jag hade lätt kunnat äta detta varje dag i bra många dagar! Det som inte finns med på bilden var de otroligt goda såserna han hade gjort. Efter middagen var ingen hungrig!



Jag och K skulle få till ett kort på oss tillsammans, som ni ser så misslyckades vi fatalt, detta är dock ett av korten då man ser hälften av oss, på vissa saknar K en näsa eller jag ögon o.s.v. Man kan inte alltid vara på topp, men den bjuder vi på! ;)



Jag vill också vara en katt, Raider låg och sov så gott när vi var där, svärfars beskrivning av honom var: "Sover 20h/dygn och jagar 4:a". Jag fotade en massa kort på kissen men jag kan ju inte lägga upp allt här i bloggen, ska se om jag orkar uppdatera bilddagboken snart igen, har några dagar att lägga ut.



Mirage var överlycklig över att få vara där ute, han sprang runt som en toka, rullade sig i gräset och njöt.
När kvällen kom så satt vi på deras inglasade veranda och pratade, vi hittade förvrängningsgrejen i min mobil så den gav många skratt där alla hamnade på bild (nej, ni kommer inte få se dem).


Kvällens sista bild, det började bli kallt så jag lånade K's jacka som gav mig
axlar som en rejäl karl, men den var varm och skön och det är det som räknas! ;)
Svärfar är den skyldige till detta kortet.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0