28/9 - 2011



Som ni märker har bloggtorkan infunnit sig hos mig också, eller kanske inte en bloggtorka men jag har verkligen inte tid. Mina dagar/kvällar/nätter försvinner i ett rasande tempo och jag prioriterar inte att sitta och blogga, ni som känner mig vet vad som händer och sker och det räcker gott och väl.

Imorgon drar jag upp till Norrbotten för att spendera lite tid med vänner och familj, jag längtar verkligen, vete tusan hur jag ska kunna sova inatt... Nåjå, inte direkt så att jag sover så mycket nu för tiden, majoriteten av nätterna snittar jag 3-4h/sömn och det är kanske inte allt för mycket.

När jag kommer tillbaka blir det till att boka in ett nytt besök hos läkaren så jag får veta svaren på alla blodprov han tog och EKG'n, sen ska jag bokas in för EEG och hjärtultraljud. Det blir nog bra, har inte svimmat något mer sen jag lyckades med det när jag stod i kö för att betala min mat.



Korten är från när vi var ut i Sundsvall helgen som var, jag hade det fruktansvärt trevligt med personerna jag umgicks med hela dagen/kvällen/natten och jag hoppas att det inte dröjer allt för mycket tid innan det sker igen. Bilddagboken har blivit uppdaterad med lite bilder så där kan ni titta er less på sommarens "bus".



Bjuder även på en bild på mina nya jeans som jag fyndade på H&M, mkt trevliga så nu ska mamma få fålla upp dem så att jag inte promenerar på dem! =) Men men men, nu ska denna fröken gå och titta lite på TV och sen försöka få lite sömn inför resan imorgon, min stackars rumpa säger jag bara.....

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Snygga jeans :D



Hoppas att du får mysigt med familjen!

Kram Carro

2011-09-29 @ 22:08:31
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-30 @ 15:51:55
URL: http://millahoman.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0