Flux Fresh Buzzning på G.


Nu fluxas det för fullt hos mig, har hunnit skicka ner prover till Stockholm och till Västkusten (Varberg) och på Torsdag kommer det åka upp exemplar till Norrbotten när jag besöker släkten. Självklart åker det runt exemplar i Västernorrland också bland vänner och bekanta.

Av vad jag har hört än så länge så är responsen bara positiv, nu väntar jag bara på att någon rackare ska ställa upp på ett kort så att jag kan vara med och tävla om ett pris också *hint hint*

För er som inte har koll på Flux Fresh så kan ni läsa lite information här:

Om Flux Fresh

Flux Fresh är en fluorsköljvätska med hög fluorhalt som ger starka tänder men samtidigt ett effektivt skydd mot dålig andedräkt. Flux Fresh innehåller en kombination av en låg dos klorhexidin och en zinkförening som tillsammans tar bort dålig lukt orsakat av svavelföreningar. Produkten är utvecklad tillsammans med svenska tandläkare och håller samma höga standard som övriga Fluxprodukter. Flux Fresh ska användas som ett komplement till tandborstning med t.ex. Flux tandkräm.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0